Uudised

Nielseni uuring: 41% kõnekaardi ostjatest otsustab turuliidri positsiooni hoidva Elisa kõnekaardi kasuks

06.02.2017

Uuringufirma Nielsen viimase uuringu kohaselt on Elisa kõnekaardituru liider 43,8%-ga. 41% inimestest, kes täna ostavad kõnekaardi, eelistavad kasutada ZEN või Elisa kõnekaarte, mis näitab, et need on Eestis enim kasutatavad.

Elisa juhatuse liikme Andrus Hiiepuu sõnul näitavad uuringufirma Nielsen tulemused, et Eesti turul on kõige populaarsemad kõnekaardid Elisal. „Uuring näitas, et enim kõneaega laetakse justnimelt Elisa kõnekaartidele, mis on selge märk sellest, et Elisa kõnekaarte kasutatakse reaalselt kõige rohkem,“ tõi Andrus Hiiepuu välja Elisa kõnekaardi märkimisväärse ülekaalu Eesti turul.

Hiiepuu märkis, et kuigi kõnekaardi turg pole enam samal tasemel, mis aastaid tagasi, on Elisa suutnud ZEN ja Elisa kõnekaartidega oma positsiooni turul tugevdada. „Elisa kõnekaardid teevad klientide jaoks atraktiivseks piiramatu kiirusega internet, võimalus piiramatult sõpradega rääkida ning säästlikud ja individuaalseid kasutamisharjumusi arvestavad teenuspaketid,“ sõnas Hiiepuu. Kõnekaardi kasutamise kasuks otsustavad üha enam kodumaised kliendid, kes soovivad hoida oma kulusid kontrolli all. Lühiajalisteks kasutajateks on enamasti turistid, kes soovivad välismaal kasutada soodsaid kõne- ja internetiteenuseid.

Kuigi trend liigub selle suunas, et üha enam kliente on valimas lepingulist teenust, pole Andrus Hiiepuu sõnul kõnekaardid turult sugugi kadumas: „Neid ostetakse jätkuvalt palju ning kõnekaardi kasutajate seas saab eristada ka kindlaid sihtrühmi. Näiteks eelistavad kõnekaarti kliendid, kes ei soovi püsikohustusi või kes tarbivad teenust pigem ebaregulaarselt. Huvitav on samas ka asjaolu, et paljud meie kliendid on ZENi kasutanud aastaid põhinumbrina ning hoopiski juhuslikumad kasutajad on vähemuses.“

Kui vaadata kõiki Eesti turul tegutsevaid kõnekaardi brände eraldi, siis samast uuringust selgub, et ZEN on siingi turuliider - 28,7% kõnekaardituru käibest kuulub ZENile.

Nielseni uuring on kokku pandud viimase kvartali kõnekaardi edasimüüjate müüginumbrite alusel.

 

Tagasi nimekirja